Resfeber

Eftersom att alla har frågat mig om resfeber denna vecka antar jag att de menar om jag är nervös inför att åka till flyga. Det är nu ungefär 16 timmar till vårt plan går och speciellt nervös vet jag inte om jag är, mer spänd och förväntansfull. Jag har sett fram emot att få åka till florida hur länge som helst och jag tror det kommer bli jättebra.

Jag har packat klart det mesta, lite småsaker som återstår och idag har jag sagt hejdå till lite kompisar. Jag var och fikade i Mörby, sedan åkte jag hem och gymmade lite lätt och nu ska jag snart träffa Zelda.

Jag har faktiskt saknat julietta under dessa tre veckor så det ska bli kul att få träffa min kära systeryster igen! Men kommer att sakna kompisarna och mamma och pappa!

Detta blir sista inlägget innan jag åker iväg men ska försöka uppdatera när jag är framme!

ha det bra! / Linnea 

                              
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0