Hemma

Hej! Mycket har hänt sedan jag senast skrev. Förra måndagen var det tester och det gick bra, jag blev nöjd, vi körde först sprinttetser och seda tröskeltest och 4 minuter all-out på paddelmaskin.

sedan på tisdagen tog jag tåget upp till långberget, efter en lång resa var jag framme och åkte 2 pass skidor om dagen fram tills idag på jag åkte epp pass ¨på morgonen innan vi åkte hem igen. ¨

träningen var väldigt bra, körde lite distans  och olika intervaller, superfint väder med sol varje dag!

Nu kommer ett par veckor med träning på paddelmaskin och i gymmet innan jag åker till Julia i Florida och får paddla på riktigt, längtar mycket!

Ha det bra! / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0