första inlägget från Florida

Hej, efter 3 dagar här i Florida har jag äntligen fått Internet. Jag är alltså på träningsläger i Indian Harbour Beach, Florida och kommer att vara här i 6 veckor, jag ska försöka uppdatera er lite på hur vi har det här så ofta jag kan.

Än så länge har vi inte haft något super väder, det är ganska blåsigt och ganska molningt, men det är iallafall varmare än hemma i Sverige. Idag paddlade vi på morgonen, vi körde ett distans pass , 4x3 km, distans är inte riktigt mitt roligaste men det var helt okej. Efter paddlingen sprang jag och Karin Johansson ner till stranden där vi körde intervaller, det var härligt att få springa längst med havet.

Nu ska jag och resten av tjejerna på lägret ut och äta, jag hoppas det blir trevligt!

Ha det bra // Julia  

Kommentarer
Postat av: Micke

Ha det kul Julia!

2011-03-06 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0