En Solig regnig dag

Hej!
precis som gårdagen var det lovat regn idag, men i morse när vi vaknade var det blåhimmel utanför, när solen började komma upp såg vi visserligen lite moln men det var soligt och väldigt fint.

Jag och Moa körde 6x2km imorse och vi börjar bli rätt trötta på distans nu... men på eftermiddagen blandade vi in lite tröskel i distansen och det kändes bra! skönt att få ta i lite mer.

Idag var Moas och min mat-dag, vi lagade pasta och tonfiskröra till lunch och Champinjon och kyckling gratäng till middag, det blev lyckat.

Jag känner att jag börjar komma in i alla rutiner mer och mer och man hinner inte med så mycket mer än träning. Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg och sen får vi se vad som händer.

Lägger upp lite bilder:


Här ligger alla kanotisters kanoter, som ni ser så finns det ett par stycken.



Jag och Moa tar fina bilder under vår cykletur häromdagen.



Moa envisades med att ta en bild till syskon-bloggen.



sist men inte minst, en bild från vår förstasoldag, förhoppningsvis
kommer vi att få se en markant skillnad.

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0