3 dagar kvar.

Hej!
Förlåt för att jag inte har skrivit på väldigt länge, som tur är har julia varit aktiv från FLorida. Det har hänt ganska mycket sedan jag senast skrev.
jag har tränat på lite sämre än vad jag gjort tidigare, jag har haft en jobbig förkylning som inte riktigt vill försvinna men jag känner mig bättre nu. Jag fyllde år vilket jag firade tillsammans med mamma, pappa, morbror och morbror. Jag fick god pannkakstårta och fina presenter.

förra tisdagen åkte jag tillsammans med Julia Seger för att kolla på slottssprinten, jag hade sett fram emot att få se Marcus Hellner köra men han var tyvärr sjuk så vi hejade på Emil Jönsson och Petter Northug istället. Det var riktigt häftigt att se dem åka speciellt eftersom att Jönsson vann! och Northug kom tvåa. men ja var lite missnöjd att Helnner inte körde.

I fredags kom min tränare Susanne Gunnarsson hem från sydafrika. Hon hade haft det väldigt bra och vi träffades på lördagen och körde ett gympass tillsammans. Susanne har varit ett väldigt stort stöd för mig under vintern, hon har inte bara skrivit pass utan peppat mig och verkligen brytt sig om mig och jag har haft mycket träningsmotivation. Hon är Bäst!

Idag är jag ledig från skolan, vi har studiedag och jag har gjort min engelska läxa och Franskaläxa. Vi ska skriva om en känd person som vi ser upp till och jag har börjat skriva om Anders Gustafsson.

Om 3 dagar åker jag till Florida och det ska bli väldigt kul och spännande! jag ska försöka uppdatera bättre när jag kommer dit.

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0