VM - guld, VM brons!

Måste börja med att gratulera Markus Hellner och Emil jönsson till VM medlajerna! jag såg tyvärr inte loppet i direktsändning men såg det när jag kom hem från träningen, det var riktigt roligt att titta på!

Idag har jag varit i skolan och sedan åkte jag till gymmet, kände mig stark. Igår blev det skidåkning med mamma, maxinteraller. Jag har ett hårt pass kvar innan testerna som jag kommer att köra på måndag. Det är då maxtester och tröskeltester på paddelmaskin och löpband. Hoppas att jag har förbättrat mina resultat någonting sedan sist.

Jag har även lov nästa vecka och det ska jag tillbringa uppe i långberget från Tisdagen till Söndagen, hoppas på bra träning och soligt väder.

här är en artikel om kanot , mig och julia från när i var på bosön och gjorde tester sist:

www.rf.se/templates/Pages/NewsPage.aspx?id=16866...sv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0