Lugn helg

Hej!
jag hat tagit det lugnt med träningen sedan i fredags eftersom att testerna kommer på måndag. Igår sprang jag och Julia ner till klubben, körde 10x2 min lugnt och sedan bled det skidåkning på tv. Det är riktigt nervöst att se tjejerna köra men det är ingenting mot idag när Killarna körde, Northug tog guldet, vilket vi blev glada för. tyvärr blev det ingen medalj för min favorit Hellner men han körde riktigt bra!

senare under dagen ska jag antingen ut och köra kort och långsamt på skidorna, eller så får jag ta på mig löpskorna och springa lite. På tidag åker jag iväg på läger till Långberget och Julia åker på onsdag till FLorida för att paddla i värmen, det blir tomt hemma.

Nu ska jag gå och äta lite pannkakor! förhoppningsvis skriver Julia lite senare.

          

                                              Petter Northug och Marcus Hellner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0