Första simpasset på 4 veckor

I morse klev jag upp halv 6 för att åka iväg till mitt första simpass på 4 veckor. För tre veckor sedan opererade jag bort mina halsmandlar, det var inte speciellt trevligt kan jag tillägga, och sedan dess har jag inte kunnat simma. Men som sagt i dag var första gången, det gick bättre än förväntat och kan kunde hänga med bra. Det var väldigt skönt att få komma igång igen!

Efter träningen åkte jag till skolan där alla mina lektioner, utom en, var inställda så det blev ju en givande dag. I brist på lektioner åkte jag hem istället och tränade med Linnea, först körde vi ett jätte jobbigt paddelmaskin pass och efter det gymmade vi, det blev ett bra pass.

Nu är jag påväg i säng så det var allt för mig i mitt första inlägg, jag hoppas att ni kommer få läsa mer av mig framöver.

// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0