3 dagar till Florida

Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag åker i väg på mitt träningsläger i Florida! Jag åker dit med det svenska landslaget och stannar i 6 veckor, efter 3 veckor kommer Linnea dit också, det kommer bli awesome! Det ska bli så skönt att få komma ifrån kylan ett tag och kunna paddla, det enda tråkiga (tro det eller ej) är att jag inte kommer gå i skolan på 6 veckor. Jag har upptäckt att jag är en skolnörd som inte kommer sakna bara mina kompisar utan även skolan rent allmänt, men jag har överlagt och kommit fram till att även om skolan är rolig så är Florida 1000 gånger roligare.

Idag blev det ingen skidåkning för min del, jag och Linnea sprang ner till klubben och paddlade istället. Det kändes bra och jag hoppas att testerna på måndag också kommer att gå bra. Trots att det inte blev någon skidåkning för oss fick vi vår dagliga dos av skidor genom att titta på skid-VM, tyvärr såg man inte så mycket men stämningen längst spåret gjorde det roligt att se loppet. Bra gjort av Kalla som tog en fjärde plats, men dagens prestation var ändå Maria som kom 6a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0