Teknik och T-shirt bränna

Hej, nu är vädret fint igen! imorse åkte jag moa och michaela till gymmet, de andra hade vila så det var mest vi och några medelålders där. Sen åkte vi tillbaka hem och jag hade teknik med Bengt, det gick bra och nu har jag lite jag kan finjustera så det känns bra. I eftermiddag ska vi köra ett paddeltest för att testa olika paddlar och längder så jag vet vad jag ska köra med. Det lutar mot att köpa en ny paddel med lite större blad, så vi får se i eftermiddag.

Under teknikpasset gjorde jag misstaget att ha på mig en T-shirt eftersom att det var lite blåsigt och halv-kyligt. nu har jag insett vilket misstag jag gjort, jag har fått en enorm T-shirt bränna och det ser inte klokt ut, dett tillsammans med mitt köttsår i pannan utgör en smickrande kombination.

Det som har varit mer roligt idag är att jag och moa har införskaffat oss AG79 T-shirtar. vi stod i valet och kvalet mellan en grå M T-shirt där det stod AG79 på bröstet och en blå med Anders Gustafssons autograf i storlek S och vi valde de blåa som passade något bättre i storleken.



Jag får ursäkta förseningen detta inlägg vr menat att publiceras under fredagen men det blev lite fördröjt.

// Linnea

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag vill också ha en sån! Var har ni hittat dem?

2012-02-09 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0